TALLER AMB ELS NOSTRES ARQUITECTES

arquitectes1

Després dels tallers a les aules, s’ha realitzat una sessió amb la participació dels arquitectes, d’una mestra del grup motor i d’un alumne de cada nivell, de P-5 a 6è. Els i les alumnes han assistit a aquest taller en representació del seu nivell i tenien l’encàrrec clar d’evocar les idees que havien anat sorgint en els tallers realitzats a cada aula.
La posada en comú ha estat molt enriquidora. Entre tots i totes han parlat, decidit i creat una maqueta del pati que aviat presentarem a tota la comunitat educativa.
Sota el lema de “Millorem el nostre pati”, el taller ha permès plasmar sis idees bàsiques del projecte:

1. Porxos d’entrada a infantil i primària
2. Voreres més amples
3. Muntanya (túnels, font, mànega, riu)
4. Grades:
a. Amb una passarel·la directa a les aules del primer i segon pis
b. Amb un rocòdrom a la part posterior
5. Paret blanca
a. Instal·lar-hi una pissarra gegant
b. Pintar un mural a partir de dibuixos de la Cuchu
6. Racó musical

arquitectes2