EXPERIMENT SOCIOLÒGIC AMB L’ALUMNAT DE 1r

experiment_sociologic

Divendres 10 de març les nenes i els nens de 1r van fer un experiment sociològic sobre les vivències que tenen al pati.
Van fer una xerrada “in situ” a la pista on van destacar l’espai de la pista poliesportiva governada pel curs de 6è. Les emocions què els hi generen són de por, neguit … perquè els nens i nenes grans els empenten per fer-los fora, reben cops de pilota, etc.
Davant d’aquestes conclusions unes quantes nenes i nens de 1r van posar-se al paper dels alumnes de 6è a l’hora del pati; així que es van apoderar del joc a la pista poliesportiva i van jugar a futbol lliurement, mentrestant la resta es va posar un “peto” groc d’E.F. i van actuar com a nenes i nens del seu curs en el moment del pati.
Els nens i les nens que feien de grans van estar jugant a futbol i, en el moment que algun nen de 1r accedia a la pista voluntària o involuntàriament, els feien fóra amb empentes i crits .
Al cap d’una estona van fer un recull d’impressions sobre com s’havien sentit (“grans” i petits). Els “grans” deien que s’havien sentit forts, valents, grans, etc. Per contra els nens i nenes de 1r es sentien petits, neguitosos, amb por, etc.
Sorprèn que molts nens i nenes deien que volien arribar a 6è per reproduir exactament les accions i vivències que en ells i elles no els hi agrada rebre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *