ElS CONTACONTES DE 1rA ENS HAN FET GAUDIR MOLTÍSSIM!

Durant aquests dies, hem celebrat a l’escola la setmana del ContaContes. Per aquest motiu, la biblioteca de la nostra escola ha estat oberta a totes les famílies de l’escola que volguessin venir a explicar-nos els seus contes preferits. Al grup de 1rA hem tingut la sort de poder escoltar molts contes i, fins i tot, en diferents llengües. Hem escoltat contes en català, en euskera i en àrab.
Aquí podreu veure les fotos dels pares, mares, tiets i tietes del grup de 1rA a qui volem agrair la seva implicació i donar-los les gràcies per haver-nos fet passar una estona tan agradable i divertida!
Moltes gràcies!

Fotos: 1r

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *