CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU. 30 DE GENER DE 2018

Al llarg de la setmana anterior, cada alumne de l’escola ha pintat una ploma de diferents colors per elaborar un mural conjunt de dues ales, un “photocall”, amb el qual tot l’alumnat s’ha fet una foto.
El dimarts 30 de Gener hem celebrat el dia de la Pau a l’Escola.
Al matí, fins l’hora del pati, hem treballat el significat d’aquest dia a través de la lectura, de l’explicació de contes com el de “Benvolguda Malala”, on s’explica la història real d’una nena pakistanesa que va ser tirotejada pels
talibans perquè volia anar a escola.

A les aules també s’han visionat curts animats i petits documentals, amb la posterior reflexió.
Després del pati, hem realitzar un acte tots junts al pati. L’alumnat de sisè ha llegit un Manifest per la Pau i, com a cloenda, tota l’escola hem representat el símbol de la Pau a la pista del pati.
Aquí podeu veure el vídeo.