ACTIVITAT SENSORIAL A L’ESPAI DE FILOSOFIA 3/18

A l’hora de Filosofia 3/18, hem fet una activitat relacionada amb el sentit del tacte. Mentre llegíem el llibre d’en Pèbili, conte a través del qual treballem aquest projecte, ha sortit el tema de les pessigolles. Després de parlar-ne, hem arribat a la conclusió que hi ha dos tipus de pessigolles, les pessigolles bones que ens agraden i que ens transmeten sensacions agradables i les pessigolles dolentes, aquelles que ens molesten. Per fer-ho, cada nen i nena ha explicat la seva experiència i hem contrastat vivències personals. A més a més, també hem comprovat quines són les sensacions que ens provoquen. Per parelles ens hem fet diferent tipus de pessigolles i ens hem concentrat en distingir quines són exactament les sensacions que notàvem en cada moment. L’objectiu principal d’aquesta activitat és que els i les alumnes siguin conscients dels sentits del seu propi cos i, alhora, posar noms i adjectius a les emocions i a les sensacions que sentim a través del tacte dotant l’alumnat del vocabulari adequat per poder expressar allò que senten. Ha estat una sessió molt divertida!

Fotos: 1rA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *