SORTIDA A LA GRANJA

Benvolguts pares i mares; Com ja sabeu no fa gaire vam anar a la Granja Escola Can Pidelaserra situada entre granjaRubí i Castellbisbal per aprendre moltes coses sobre els cavalls i les vaques. Només arribar i presentar-nos als monitors, vam esmorzar i jugar una estona i després els dos grups de P.3 ens vam separar.
Les dues classes vam poder observar de molt a prop tots els animals que hi havia a la granja. Vam poder donar de menjar a les cabres i als xais, vam poder veure els conillets que acabaven de néixer, vam sentir xisclar als porcs vietnamites, veure com s’enfilaven les gallines…..però sobretot, vam estar molta estona amb els cavalls (i els ponis) i amb la vaca.
També vam tenir la possibilitat de fer una passejada amb el carro i la classe dels cavalls a fer-se una foto amb un poni i la de les vaques li van donar menjar.
Després de rentar-nos les mans, vam anar directes a dinar i a jugar. El temps ens va passar volant i l’autocar ja ens estava esperant per retornar a l’escola. Va ser un dia de moltes emocions i estàvem molt cansats i molts de nosaltres vam fer una migdiada a l’autocar.
Aquí teniu unes quantes fotografies de la nostra sortida. Les podem mirar junts i així us les explicarem……
MAIG 2017

Fotos:   Cavalls a la granja   –   Vaques a la granja

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *