LA SETMANA DE CARNESTOLTES

carnestoltes

Com cada any per aquestes dates arriba un dels moments més divertits i atrafegats a l’escola, el Carnaval.
Sa Majestat el Rei Carnestoltes va arribar al pati de l’escola molt ben acompanyat amb el seu seguici i va decretar una setmana de consignes divertides per a tota la setmana.
Barret o pentinat, pijama, color vermell i una cua van ser les consignes que aquest any ens va manar, per acabar en una festa de color l’últim dia amb la rua final i la disfressa que estàvem fent a les aules.
Cada dia, els nens i les nenes de la classe de P.3 dels Cavalls i de les Vaques hem anat a veure al senyor Carnestoltes i ens hem fet una fotografia amb ell.
Us presentem aquí les fotografies de grup que ens vam fer a les aules amb la disfressa confegida per nosaltres que no vam poder gaudir pel carrer per la pluja.
Mireu quin goig fèiem tots junts i quantes coloraines…..

Fotos:   Cavalls   –   Vaques

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *