Roureda posa’t guapa!

Diumenge 17 de setembre a les 9:30 comença la Jornada de Treball del projecte Roureda posa’t guapa que vam iniciar durant el curs 2016/17. Us convidem a totes les famílies que vulgueu a venir a l’escola a treballar en la millora dels patis, estem segurs que quedaran fantàstics amb la col·laboració de tots vosaltres!

Gràcies per endavant, tenim moltes ganes de veure La Roureda més guapa que mai!

1 comentari

1. Montserrat Carafí Ferrer

Bon dia Ampa, Bon dia escola.

El Màriu avui sopant quan li he demanat que m’expliques com li ha anat el seu primer dia m’ha dit…

Mama , es l’escola mes caca del mon perque no em deixen fer res a l’hora del pati! nomes jugar a la pista.
    Hi ha escoles que els patis hi ha montanyetes i pals i aigua i pedres per fer camins i cabanyes i experiments amb fulles !!
    i demà mama, voldria portar aquest potet de sabo buit per posar-hi aigua (un potet mini de xampu que ha buidat despres de dutxar-se) i jugar a fer un riu al pati, pero no em deixaran, segur que em rondinaran i em castigaran perque si faig fang m’embrutare i no puc portar res….

M’ha fet sentir molt trista , el Màriu aviat farà 9 anys, li queda ben poquet per que se li passin les ganes de jugar a fer cabanes, o a ser un lleó amb els seus amics,i el pati de l’escola que voldriem es aquell que educa i estimula en tots el sentits, i jugar a fer cabanes amb quatre pals i tocar fang si plou tambè educa.

Rondinar als nostres nens perque entren a l’espai de pati on hi ha uns rosers no es educar en el respecte als rosers, es prohibir-los un espai.
    Els rosers i crear un jardi intocable, no crec que sigui el mes recomanat per un pati d’escola.

Em fa moltes ganes de fer el que calgui per fer canvis i ajudar a creixer als nostres nens i als que vinguin, perque ineractuin més amb la natura sense por a que els castiguin perque han trobat i estan jugant amb un pal.

Intentarè venir a la reuniò, el Màriu tambè…i ens afegim al grup de idees i de treball.

Montserrat i Màriu.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *