Festa de l’aigua, 22 de juny

Bon dia famílies,

Us recordem que el proper divendres 22 de juny és el darrer dia d´escola i acomiadarem el curs amb moltes activitats, entre elles la festa de l´aigua. Recordeu que els nens i nenes portin banyador, tovallola, gorra i crema solar posada.

També, com cada any, l´AMPA convidarà als alumnes a esmorzar (entrepans de formatge i pernil dolç del Coaliment).

Us demanem, si us plau, que si el vostre fill/a no pot menjar-lo, us poseu en contacte amb ells a través del email : ampa@escolalaroureda.cat

Al final de la festa l´escola convidarà als nens i nenes a un gelat de gel (Hacendado). Si teniu algun inconvenient també per tema d’ al.lèrgia contacteu amb l´escola.

Igualment mantingueu informat al vostre tutor/a de qualsevol d´aquests aspectes relacionats amb les al.lèrgies i/o intoleràncies.

Us adjuntem el programa de la festa, ha quedat molt maco i els nens i nenes s´ho passaran d’ allò més bé!​