Ens plau donar-vos la més cordial benvinguda a la pàgina web de l’escola municipal Pau Vila. Per aquest mitjà podreu accedir a les novetats i els fets més destacats de la nostra escola. Trobareu els esdeveniments, la realitat i les il·lusions de tots els que fem possible aquest projecte. El flux d’intercanvi informatiu pot ser molt enriquidor per a tots.

Procés de transició P2-P3

A continuació enumerem algunes pautes senzilles de comportament i educació que podeu seguir a casa amb els vostres fills/es, de cara a un desenvolupament correcte d’hàbits i coneixements. D’aquesta manera treballarem conjuntament família i escola i facilitarem que les nenes i els nens puguin avançar… Llegeix més»

Final de curs

El dijous 21 de juny es va fer la festa de final de curs per a les famílies. Es va acomiadar als alumnes de 6è i es van fer balls relacionats amb les diferents etapes de la història. Posteriorment va continuar la festa a l’escola… Llegeix més»