Ens plau donar-vos la més cordial benvinguda a la pàgina web de l’escola municipal Pau Vila. Per aquest mitjà podreu accedir a les novetats i els fets més destacats de la nostra escola. Trobareu els esdeveniments, la realitat i les il·lusions de tots els que fem possible aquest projecte. El flux d’intercanvi informatiu pot ser molt enriquidor per a tots.

Menjador escolar

Benvolgudes famílies, ens complau informar-vos que TENO serà qui gestionarà el servei de menjador el proper curs 2017/18.
Durant els primers dies, fins que estigui enllestida la cuina, hi haurà servei de càtering. Per a qualsevol dubte us atendrà el coordinador del menjador, l’Àlex Pina, que… Llegeix més»

Procés de transició P2-P3

A continuació enumerem algunes pautes senzilles de comportament i educació que podeu seguir a casa amb els vostres fills/es, de cara a un desenvolupament correcte d’hàbits i coneixements. D’aquesta manera treballarem conjuntament família i escola i facilitarem que les nenes i els nens puguin avançar… Llegeix més»