8 de març de 2024

El passat 8 de març vam celebrar el Dia Internacional de la Dona. Aquest dia commemora la lluita de les dones per la seva participació, juntament amb els homes, en l’àmbit laboral, i per tant pel dret a la independència econòmica.

Afortunadament, avui en dia, posem més consciència i, tot i que encara queda camí, hem de continuar treballant i avançar cap a una societat que valori i entengui de persones, que la dona hi tingui el lloc que es mereix. L’escola vetlla per una educació respectuosa, coeducadora, potenciadora de valors i integral (creixement personal, emocional, social, intel·lectual i acadèmic).

El passat divendres, tot l’alumnat de l’escola va portar una samarreta lila i va participar en un ball.

Volem agrair la participació i col·laboració de tothom. Gràcies de tot cor. Si treballem junts, tot és possible!