Can Vila ha organitzat les XXIV Jornades Esportives

El divendres 15 de març, l’Escola d’Educació Especial Can Vila va organitzar les XXIV Jornades Esportives al camp de futbol municipal Juan Bocanegra.

L’alumnat de 5è de l’Escola Municipal Pau Vila va participar com a convidat . L’objectiu d’aquestes jornades esportives és que nois i joves amb discapacitat intel•lectual s’iniciïn a la pràctica esportiva, en diverses modalitats com són l’atletisme, proves psicomotrius i lúdiques, amb una jornada de convivència i interrelació entre tots els participants.

Cal destacar que en l’organització d’aquest esdeveniment esportiu van participar l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Activitats Físico-Esportives de l’Institut Vicenç Plantada (Mollet del Vallès).

Les jornades van comptar amb Pep Callau, el seu grup d’animació i el mític exjugador de bàsquet del FC Barcelona, Audie Norris.