Testament del Rei Carnestoltes 2024

El Rei Carnestoltes ha encapçalat el Carnaval, donant vida a l’ambient de desenfrenament a la nostra escola. Avui, dimecres de cendra, ha estat sotmès a judici per la seva conducta inadequada i ha estat condemnat a ser “cremat”. Després de la lectura del testament carregat com sempre amb missatges per a les diferents classes i per al cos educatiu, el Rei Carnestoltes ha estat cremat al pati. Seguidament, els alumnes de 1r han realitzat l’enterrament de la sardina, marcat com el tancament del període del Carnaval i l’inici de la Quaresma, un temps de set setmanes caracteritzat per l’austeritat i l’abstinència.

Per finalitzar, ha fet la seva entrada al pati la Vella Quaresma, aquella velleta amb set cames que va perdent-ne una a una al llarg de les setmanes que transcorren.