GRAN RECAPTE D’ALIMENTS I DE ROBA

Els Guardians del Món estem treballant dur per intentar ajudar el Món. Hem fet una proposta d’intentar recaptar la màxima quantitat d’aliments per aquelles persones més necessitades. Els aliments que podeu portar els teniu al tríptic. Tot allò que recaudem ho farem arribar al Banc… Llegeix més»

Comissió mixta de decoració

Benvolgudes famílies,  ja tenim creada la Comissió de decoració d’enguany. Us volem animar a participar-hi ja que, com sempre, és un grup obert a tothom i sobretot molt participatiu.
TOT PELS NOSTRES NENS I NENES!!!
Els grup està format per:
Classe: “Els arbres” P3

• Esmeralda (Pau)
  • Danitza (Coral)
  • Esther (Enzo)
  • Inés (Raquel)

Classe:… Llegeix més»

Bon estiu!!!

Estimades famílies, un curs més ens acomiadem fins al setembre.
Ha sigut un curs ple d’emocions i experiències que tots junts hem compartit amb il·lusió i empenta.
Ara toca gaudir d’unes merescudíssimes vacances!!! Prendre el sol, anar a la platja, a la piscina, al poble o fer… Llegeix més»

Festa de l’aigua

Benvolgudes famílies, us recordem que demà dia 21 de juny, com cada any, farem la festa de l’aigua amb els nens i nenes de l’escola.
Necessitem que cada nen i nena porti una sèrie de coses, que tot seguit us numerem:

Catalunya Experience

Hola som 5èA i 5èB de l´escola els Aigüerols,
Hem fent un projecte que es diu Catalunya Experience. Els profes ens han barrejat per fer el projecte per tenir estones junts. Vam fer exposicions i cada grup va portar el seu menjar típic de la seva… Llegeix més»

Nit d’Escola

Benvolgudes famílies,
Ja estem a punt d’acabar el curs i per acomiadar-nos celebrarem, com cada any, el nostre gran sopar de germanor.
El divendres 16 de juny gaudirem de la Nit d’Escola amb totes les famílies que ens vulgueu acompanyar. Les portes s’obriran a les 20,30 i… Llegeix més»

Foto de grup

Hola de nou a tothom!
Us informem que aquest dijous 1 de juny, dos representants de l’AMPA vindran a l’escola a fer les fotos dels grups-classe. Per tant, intenteu no faltar aquest dia i sobretot veniu ben guapos i guapes!!!

Jocs cooperatius

Hola famílies, l’últim dia de trimestre, com ja sabeu, vam fer jocs cooperatius i va ser tot un èxit.
Va ser una gran oportunitat perquè tots els infants de l’escola poguessin gaudir d’unes activitats tots junts generant entre els alumnes actituds solidàries, fomentant les relacions interpersonals… Llegeix més»

Sant Jordi 2017

Benvolgudes famílies,
Enguany la Diada de Sant Jordi es celebra en diumenge, però a l’escola volem continuar gaudint d’aquesta festa i per això hem programat un seguit d’activitats els dies previs:

• Paradetes de Sant Jordi a l’escola:

-Dijous 20: de 9 a 9:15, de 12:15 a 12:30,… Llegeix més»

DIA DE LA RODA

DEMÀ DIMARTS 4 D’ABRIL A L’ESCOLA FAREM EL DIA DE LA RODA. A L’HORA DEL PATI JUGAREM A FER UN CIRCUIT.
PODEU PORTAR TRICICLES, MOTOS DE PLÀSTIC, PATINETS AMB MANILLAR, BICIS SENSE PEDALS…  NO ES PODEN PORTAR BICICLETES AMB PEDALS NI RES QUE ES MOGUI AMB… Llegeix més»