Sant Jordi 2017

Benvolgudes famílies,
Enguany la Diada de Sant Jordi es celebra en diumenge, però a l’escola volem continuar gaudint d’aquesta festa i per això hem programat un seguit d’activitats els dies previs:

• Paradetes de Sant Jordi a l’escola:

-Dijous 20: de 9 a 9:15, de 12:15 a 12:30,… Llegeix més»

DIA DE LA RODA

DEMÀ DIMARTS 4 D’ABRIL A L’ESCOLA FAREM EL DIA DE LA RODA. A L’HORA DEL PATI JUGAREM A FER UN CIRCUIT.
PODEU PORTAR TRICICLES, MOTOS DE PLÀSTIC, PATINETS AMB MANILLAR, BICIS SENSE PEDALS…  NO ES PODEN PORTAR BICICLETES AMB PEDALS NI RES QUE ES MOGUI AMB… Llegeix més»

Els Cavallers demanen ajuda!

Estimades famílies, els Cavallers ens demanen ajuda!
Estan treballant en un projecte sobre la Xina, i per aplicar tot allò que van aprenent sobre aquest país tan meravellós, han decidit fer uns treballs molt originals.
Volen construir la façana d’una casa xinesa amb unes dimensions considerables i… Llegeix més»

Carnestoltes 2017

Benvolgudes famílies,
La setmana del  20 al 24 de febrer de 2017 celebrarem el Carnestoltes a l’escola. L’objectiu que ens plantegem amb aquesta festa és fomentar la creativitat entre els nostres alumnes.
Nosaltres mateixos confeccionarem les disfresses, en tallers que farem durant aquella setmana. Així doncs, no… Llegeix més»

CANTATA 2017

Benvolgudes famílies, com ja sabeu, els nostres alumnes de 3r i 4t hi participaran a la cantata d’enguany que organitza l’Escola Municipal de Música i Dansa juntament amb els centres escolars del nostre municipi. Aquest esdeveniment s’organitza cada dos anys. És una activitat artística i… Llegeix més»

CONCERTS DE NADAL

Benvolgudes famílies,
Ja s’apropa el Nadal i des de l’escola volem aprofitar aquest bon moment per fomentar la cultura de la pau i de la comunicació entre tota la comunitat educativa, treballant elements propis de la nostra cultura i destacant el respecte per tothom.
Per… Llegeix més»

SIMULACRE PLA D’EMERGÈNCIA

Benvolgudes famílies,
Cada any a les escoles s’ha de realitzar un simulacre per comprovar la funcionalitat del Pla d’Emergència.
Nosaltres el realitzarem entre els dies 21 i 25 de novembre de 2016.
L’aplicació d’aquest pla persegueix una triple finalitat:

1. Garantir al màxim possible la… Llegeix més»

El dia de la roda

Aquest dijous 10 de Novembre, 3r, 4t i 5è vam fer el dia de la roda.Consistia en dur alguna cosa amb rodes per l’hora del pati. Per no fer-nos mal calia portar el casc de forma obligatòria i ja de forma voluntària les proteccions com… Llegeix més»