Comiat Marie Curie

Ahir vam celebrar el comiat de l’alumnat de 6è a l’escola, el comiat dels i les que han format part de la 4ª promoció de l’escola, l’última promoció dels Aigüerols.
Amb l’entrada triomfal de tots i cada una de les Marie Curie amb la rebuda eufòrica… Llegeix més»

FIRA DE TURISME

Els activistes de cinquè, com a projecte del tercer trimestre, hem investigat i descobert moltes coses sobre les comarques de Catalunya.
Cadascun lliurement, de manera individual o per parelles, va triar una de les comarques i va fer una recerca d’informació. La idea era convidar a… Llegeix més»

Festa de l’aigua!!

Festa de l’Aigua 2022!
Benvolgudes famílies, com cada final de curs, el dia 22 de juny (ÚLTIM DIA D’ESCOLA) celebrarem la FESTA DE L’AIGUA!!!
Necessitem que cada nen i nena porti el següent material:

• Xancletes lligades.
  • Banyador posat. Si en el cas de les nenes, no és de calceta, tingueu la precaució… Llegeix més»

Marxem tots i totes !

Avui ha estat un dia ben especial ja que tota l’escola hem tancat el curs gaudint d’un dia diferent al Parc de les Morisques de Sant Quirze . Des dels més menuts fins els més grans juntament amb tot el personal de l’escola ens hem mullat, hem jugat plegats , hem dinat i hem esperat als autobusos una estona …menys mal que feia fresquet !

Festa Nit d’escola!

Benvolgudes famílies!
S’acosta la gran NIT D’ESCOLA. Després de 2 anys sense poder realitzar-la, a la fi podrem celebrar una nit especial!! Aquesta NIT D’ESCOLA serà la més emotiva de totes, ja que ens acomiadarem de l’escola i de totes nosaltres.
Des de les 17h de… Llegeix més»

Sortida de germanor

S’apropa el final de curs i ens preparem per viure canvis importants. L’any vinent tindrem nous mestres, nous companys/es… per això, ens sembla un bon moment per compartir un dia de convivència, un dia especial on tota la comunitat educativa d’Els Aigüerols gaudirem d’una… Llegeix més»

Jornada intensiva

Recordem que la setmana vinent comença la jornada intensiva. Enguany serà del 7 al 22 de juny.
Les classes s’iniciaran a les 9 h i acabaran a les 13 h de la tarda.
Els i les alumnes que facin ús de menjador perllongaran l’horari fins a… Llegeix més»

Colònies

Hola Famílies!

Ja estem instal·lats a la casa Artur Martorell de Segur de Calafell, i ja preparats per anar a fer les activitats de platja!

Com podeu veure ens fa un dia espaterrant i estem encantats de ser aquí!

No ens enyoreu molt ehhh!

PARC NATURAL DEL GARRAF

Els alumnes de cinquè van visitar dijous passat, 12 de Maig, el Parc Natural del Garraf.
Amb aquesta sortida es pretenia un apropament al medi natural  i la sensibilització envers el patrimoni natural i cultural.
Vam fer un bon passeig per la muntanya, i amb l’ajuda dels… Llegeix més»

ANEM A MESURAR

Com ja sabeu estem molt engrescats en reconstruïr la caseta del Ratolí. Dimecres vam anar a vistar l’arbre on anirà la nostra caseta. Vam mesurar i vam apuntar les mides  per començar a fer el nostre disseny.
Si voleu veure més fotos aneu a ALBÚM DE… Llegeix més»

Fira de Projectes

Aquest dimecres les Marie Curie hem tancat els projectes lliures que hem fet al llarg de dos mesos amb una fira de mostres dels diferents projectes per tots els nois i noies dels Aigüerols. Així des dels més menuts fins els més grans tots i totes han pogut voltar, remenar, escoltar, preguntar i gaudir de les explicacions que tots i totes les Marie Curie els hi han fet.

Us volem agrair l’assistència a totes i tots els alumnes, esperem que hàgiu aprés moltes coses i que hàgiu gaudit tant com naltros preparant-ho.

MERCAT D’INTERCANVI DE LLIBRES

Avui els activistes de cinquè de l’escola Els Aigüerols hem tornat a participar en una jornada solidària organitzada al municipi. En aquest cas es tractava del “Mercat de Revistes, llibres i música” promogut per la Biblioteca Josep Jardí. Consistia en un mercat d’intercanvi de llibres… Llegeix més»

REPRESENTEM LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Els/ les alumnes de cinquè, un any més, han estat els encarregats/des  de preparar la representació teatral de la llegenda de Sant Jordi per tota l’escola.
S’han dedicat a fer la redacció del guió, la repartició de personatges, les propostes de vestuari, el disseny i creació… Llegeix més»

CARTA VIATGERA

Juntament amb la ONGD “Asperpol” hem iniciat una activitat anomenada “La Carta Viatgera”.
Els voluntaris d’aquesta associació van fer arribar als nostres alumnes de cinquè un recull de cartes escrites per nens i nenes d’una escola de Gambia. Ara nosaltres els hem de respondre, explicant com… Llegeix més»

NOVA DINÀMICA COHESIÓ GRUPAL

Avui dilluns 25 d’Abril, el Ramón, dinamitzador de l’equip DIMO de l’Ajuntament ens ha preparat una nova dinàmica orientada a enfortir els lligams entre els membres del grup i els companys/es de classe.
Hem gaudit amb les propostes que ens ha portat preparades i hem pogut… Llegeix més»

Contes a cau d’orella

Sant Jordi és de les Diades més especials que celebrem a Catalunya i després de dos anys un xic complicats esperem que ho gaudiu molt avui 23 d’abril !

Ahir les Marie Curie van voler celebrar-ho explicant contes de molt apropet als més petits de l’escola, els Peus, els Tornassol i els Volcans. Va ser una estona molt especial  !!

Feliç Sant Jordi !!  🌹🌹📖📖📚📚

Dia de la Roda!

Hola de nou, famílies!!
Aquest ha estat el segon divendres que a l’estona del pati hem organitzat “El Dia de la Roda”, en el qual els alumnes de l’escola poden jugar al pati amb patinets, skates, patins el línia, etc…