Concurs Digital Infantil d’Aigües de Tomoví

Un any més, l’empresa Aigües de Tomoví ha promogut el Concurs Digital Infantil entre els escolars del Vendrell. Aquest any es proposava als més petits que fessin un dibuix, sota la seva pròpia perspectiva, del seu entorn, ple de color i de vida, gràcies a l’aigua potable que arriba a les seves cases, parcs, ciutats,… D’aquesta manera, s’intenta conscienciar els nens i nenes sobre la importància de disposar d’aigua en qualitat i quantitat i sobre el treball que suposa agafar l’aigua de la naturalesa i portar-la fins a les seves llars.

Els premis han estat 1 Tablet Samsung 7” per al guanyador i 7 càmeres de fotos aquàtiques per als finalistes. L’Àfrica Luján Martínez, alumna de 4tC de la nostra escola ha estat una de les finalistes. Enhorabona!!