Cloenda dels Grups Interactius i de les Activitats amb Voluntaris i Voluntàries

El passat 1 de juny vam fer la festa de cloenda dels grups interactius del tercer trimestre i de les activitats del curs escolar, celebrades amb l’ajuda de voluntaris i voluntàries.
Aquí teniu un petit vídeo per tal de mostrar-vos una miqueta el que hem fet.

A més a més, com a cloenda vam poder gaudir d’una meditació guiada a càrrec de Raquel Clegg, mestra de pintura i facilitadora de meditacions guiades, i d’un berenar. Aquí podeu veure’ns!

De cara al curs vinent us animem a tots i a totes per tal que formeu part de la nostra borsa de voluntariat.
Com més siguem, millor!
Només cal que us adreceu a la secretaria de l’escola i ompliu el full corresponent.
Moltes gràcies a tots i totes!!!!