Escola Ribas

Som un centre privat concertat, d’una línea, amb més de  100 anys d’experiència en la preparació d’alumnes des de l’etapa d’Educació Infantil fins a la de Secundària. Estem ubicats al centre de Rubí en un edifici modernista, un dels més emblemàtics de la ciutat, envoltat de patis i jardins. El fet de ser un col·legi d’una única línia afavoreix un tracte proper amb l’alumnat i les seves famílies.

La finalitat primordial de l’Escola és el desenvolupament i  la consolidació  de la pròpia personalitat i l’adquisició de la llibertat responsable. L’educació en la seva dimensió democràtica, és a dir, en el respecte envers els altres i en el sentit ple de la solidaritat amb la comunitat humana a favor de la justícia i del bé comú.

D’altra banda, el Centre aposta clarament per la integració de les noves tecnologies, l’impuls per la ciència i les llengües estrangeres (Anglès i Francès) en les metodologies per l’adquisició de les competències bàsiques.