Trobada escoles concertades Salt i Girona

Aquest dimecres 16 de maig a la tarda, ha tingut lloc al teatre del col·legi Maristes Girona una trobada d’escoles concertades de Girona i Salt. L’acte ha comptat amb la conferència “De l’efecte Mateu a l’efecte Flynn”, a càrrec del filòsof i pedagog Gregorio Luri.

Aquesta trobada ha estat organitzada per les escoles concertades de Salt i Girona i ha comptat amb la presència de diverses autoritats com l’alcaldesssa de Girona, l’inspector en cap, el Bisbe i diversos representants de les entitats que agrupen les escoles concertades. Hi han participat uns 400 docents en representació de les 13 escoles organitzadores, els 8170 alumnes que hi estan escolaritzats (un 35% del total d’alumnes gironins)