Els alumnes de 3r d’ESO participen del Gran Recapte.

Alumnes de 3r d’ESO han Participat, activament, del Gran Recapte organitzat per el Banc d’aliments. La feina l’han  començat durant la setmana, que han recollit aliments i  roba per el rober de Càritas a la sortida de l’escola. Cal agrair , novament, a les famílies del Pompeu Fabra  que han Col·laborat en aquesta iniciativa solidaria i han portat aliments i roba a l’escola.  El dissabte, conjuntament amb altres voluntaris repartits per diferents Supermercats d’arreu de Catalunya, alumnes i professors   van participar de la recollida  d’aliments a diferents  Supermercats de la nostra ciutat Salt.

Amb activitats com aquesta, es  treballa amb  la metodologia d’Aprenentatge i Servei que permet aprendre  continguts, competències, habilitats o valors a  a partir del Servei Comunitari.

Si visiteu la web de secundaria, a més de veure aquesta activitat podreu veure’n d’altres com un taller de química, presentació del programa Lecxit o una visita a la ludoteca.