Campanya de recollida i reciclatge de mòbils – Alumnes de 2n d’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO , han dut a terme una campanya de recollida i reciclatge de mòbils, vells, trencats o en desús, a tota l’escola. El seu objectiu final ha estat portar-los a la deixalleria de Salt, pel seu reciclatge i posterior reutilització dels seus components, per tal de reduir l’extracció d’aquests components de la Natura, sobretot del mineral Coltan , que és escàs. La seva campanya ha estat tot un èxit, ja que han aconseguit prop d’un miler de mòbils en poc temps. La regidora i els tècnics de Medi Ambient de l’Ajuntament de Salt han rebut als alumnes a la deixalleria per a felicitar-los per la seva tasca. I els ha encoratjat a seguir amb aquest esperit ecologista i respectuós amb el Medi Ambient!!!

Moltes gràcies a TOTS!

Cliqueu sobre la imatge i en podreu veure les fotografies