Festa cloenda de l’Aprenentatge i Servei “El barri camina”

El dimarts 4 d’abril vam celebrar la festa de cloenda del projecte d’aprenentatge i servei “El barri camina” al pati de l’escola. En aquest projecte participen alumnes que han fet tasques de voluntariat a l’esplai Can Serra i a la residència de gent gran Francisco Padilla. Ens vam reunir els nens de l’esplai, els avis de la residència i els membres de la nostra escola participant i vam berenar i vam jugar a jocs tradicionals, donant per finalitzat el projecte fins al curs vinent. Us deixem també el vídeo del reportatge que va fer la Televisió de l’Hospitalet.

IMG_0009 IMG_0030 IMG_0052