Dia Internacional de la Dona

Divendres passat van concloure els actes “oficials” de l’escola relacionats amb el “Dia internacional de la dona”.

Des de finals de febrer, l’escala del centre va canviant el seu aspecte; es veu un procés de construcció que acaba, el dia 8 de març, amb una exposició, que enguany s’ha titulat “Dones viatgeres”.

I què vam fer el dia 8 de març? Viatjar! A on? Vam aprofitar per fer una caminada saludable i reivindicativa a Castelldefels. Què vam fer? Millor us deixem que ho veieu a través de la mirada del J.B, alumne de Competic.

Durant la següent setmana tothom que ha entrat a l’escola ha tingut l’oportunitat de veure l’exposició, però clar, sempre ens agrada més que ens l’expliquin! I qui millor que la nostra guia particular, la María Cerezo?  Voleu veure una mica l’exposició? Doncs us deixem que la “tasteu” amb aquest vídeo de la O.R.

I, si us heu quedat amb ganes de saber més, només cal que entreu a l’escola i “viatgeu” per les escales!