EN MARXA!!!

Ara sí, comencem amb l’acollida de l’alumnat i les tutories d’inici de curs. Benvinguts i benvingudes al CFA Can Serra!!!

COMENCEM EL CURS 2018-19

Benvinguts a tots i totes! Després de les esperades vacances estiuenques comencem amb molta il·lusió un nou curs. Amb aquesta imatge volem resumir com de ric i gratificant va ser el curs passat.

Publiquem el calendari de les tutories d’inici de curs … us hi… Llegeix més»

MATRÍCULA CURS 2018-19

Tots els que heu fet la preinscripció al juny del 2018 per cursar algun ensenyament amb nosaltres recordeu que heu de venir del 3 al 10 de setembre a formalitzar la matrícula. No oblideu portar dues fotografies de mida carnet.
Si al juny no vau poder… Llegeix més»

Festa final de curs

El curs escolar ja ha acabat, i ens acomiadem de tots vosaltres amb algunes imatges de la festa de final de curs, on ens ho vam passar molt bé!
Enguany ha estat el primer curs sota la nova direcció de la Carme Mestres, que va pronunciar… Llegeix més»

Sortida a Cardona

Com a cloenda del curs hem visitat les impressionants Mines de Sal de Cardona i també l’església de Sant Vicenç de Cardona, excel·lent exemple del romànic català, situada al costat del castell.
Com sempre, les sortides,  a més de donar-nos l’oportunitat de conèixer nous indrets són… Llegeix més»

APS Coneguem el Parc de Les Planes

Felicitats a tot l’alumnat que ha participat al projecte d’Aprenentatge i Servei “Coneguem el Parc de les Planes”!
Aquest projecte consisteix en què els alumnes de primer de GES de l’escola d’adults s’endinsen en el coneixement del parc, situat a prop de l’escola, i després fan de… Llegeix més»

Intercanvi cultural a l’escola

Entranyable jornada d’intercanvi de tradicions entre alumnes de l’escola de diverses nacionalitats. Al pati vam poder aprendre com s’elabora el sabó a partir de l’oli usat i de la sosa, també com es posa el turbant i com es tatua amb henna. Moltes gràcies a… Llegeix més»

El saltamartí i la formiga

Compartim amb tots el vídeo “El saltamartí i la formiga”. Es tracta del treball que els alumnes de Preges han presentat a la XXIII edició del Concurs El Gust per la Lectura 2017-2018.
Volem felicitar i agrair la feina feta a tots els implicats en l’elaboració del… Llegeix més»