Portes obertes 21

Enguany les portes obertes hauran de ser telemàtiques. Per aquest motiu, hem preparat tot un seguit de material perquè tingueu accés a la informació necessària per conèixer la nostra escola:

La nostra escola

Un dia a Ei3 i pinzellades d’infantil

Presentació escola

Síntesi Projecte educatiu

Instal·lacions

Informació AMPA

Informació menjador

Menú menjador març 2021

Menú dietes

Videoconferència per explicar el Projecte, resoldre dubtes i preguntes:

La videoconferència es farà el dia 10 de març a través del Google Meet, a les 17:30 i es pot accedir amb l’aplicació gratuïta (Meet) o clicant l’enllaç que teniu a sota en un navegador web.

Enllaç Portes obertes Tarradellas

Tambeu podeu contactar amb nosaltres, entre l’1 i el 15 de març, a través dels següents canals.

Telefòn: 93.370.17.05  (entre les 9 i les 13:45 i les 15:00 i les 16:15)

Correu electrònic: a8032725@xtec.cat

Procés de preinscripció

Aquest curs el procés serà telemàtic. A la web PREINSCRIPCIÓ.CAT trobareu tota la informació.