MUDA’L

JA HA COMENÇAT EL TERCER TRIMESTRE PERÒ PODEU SEGUIN ENVIANT ELS VOSTRES TREBALLS AMB L’APP DE MÒBIL QUE PODREU OBRIR AMB EL CODI QR O CLICANT AQUÍ.

RECORDEU QUE CADA CURS US ENVIARÀ LES FEINES PER FER A CASA, SIGUI WATSAPP, CORREU O CLASSROOM. AQUÍ HI SEGUIREU TROBANT ALGUNES PROPOSTES INTERESSANTS. CUIDEU-VOS MOLT!!

ARXIU DE PROPOSTES ANTIGUES (inclou els concerts de la sala)

LA CANÇÓ
LA VISITA
EL CURT
EL TUTORIAL
LA GALERIA
El dia 3 d’abril a les 7 de la tarda, tindreu el concert dels 10 anys del grup de cançó infantil “EL POT PETIT”. Aneu al seu canal i canteu les seves cançons.  Recordeu que hi ha més música a la SALA DE CONCERTS! Avui visitem Festival del Circ Elefant dOr que va ser part del projecte del circ de tota l’escola. No us el perdeu! Ara més que mai, com ens en sortirem és treballant tots junts. Una fauna de formigues, crancs i gavines que ens ensenya la força que tenen els grups front als individus. Per poder-ne parlar i força! Si feu des de Tercer fins a Sisè us penjo aquest recordatori de com s’entra a les aules Classrooom de Google. Recordeu que si no teniu accés a la xarxa podeu enviar fotografies dels vostres treballs al correu dels mestres. Pengeu una foto d’un dibuix o manualitat que hagin fet els vostres fills o filles i que li hagi quedat bé. Només el dibuix o el treball, ells no han pas de sortir. Hi trobareu idees per anar fent!
+ Experiències musicals per als més petits… o per a tothom. Aneu al lloc web de Música des de Casa i descobriu noves activitats per a totes les edats. Us hi esperem!
MUDA’L DE PRIMER I SEGON: Des d’aquí podreu accedir a activitats en línia només per als alumnes i les alumnes de Primer i Segon. Ara toca fer-ho des de casa!
DIA MUNDIAL DE LA POESIA: Us proposem que llegiu aquestes poesies de la Joana Raspall per celebrar el Dia Mundial de la Poesia.

No heu de confondre aquest espai Muda’l amb Moodle, que és un entorn de treball que fan servir, sobretot als instituts. Nosaltres com entorn de treball utilitzem Google Classroom, el nom ha estat una petita broma!!