6è Concurs Literari i IV Jocs Florals Escolars

Bases de l’edició 2017

Modalitats: Prosa, poesia o conte digital.
Temàtica: Lliure
Convoca: La Comissió de Festes i Biblioteca i el Dep. d’Ensenyament.

Terminis: lliurament dels treballs fins el dia 7 d’abril de 2017 a les classes, els adults al despatx.

Categories: Infantil, inicial, mitjà, superior, mestres i pares i mares.

Cada concursant haurà d’aportar una obra original, essent la de conte digital reservada només als alumnes.

L’extensió màxima dels treballs serà de 3 fulls A4 en lletra ARIAL 12 amb títol i autors en un sobre tancat (categoria, títol i pseudònim a fora, nom i dos cognoms, curs i categoria a dins).

Els guanyadors es donaran a conèixer el dia 21 d’abril als actes de la diada. Tots els guanyadors seran convidats a l’acte i rebran un obsequi.

Hi haurà 6 premis, un per classe per als alumnes i 1 premi per a la categoria mestres i 1 per a la categoria de mares i pares.

Deliciós i divertit

Celebrem que aquesta és la setmana de la fruita del mes de març amb aquests plats de creativitat amb la fruita. S’ha d’acabar tot!

L’OLIVERA (4tA)

Tot i desitjant-vos una magnífica primavera, aprofitem per presentar-vos aquest treball de Quart A sobre l’olivera. Bona feina!