Dinar de final de curs

Com cada any ens hem reunit per celebrar el final de curs a l’arbreda del pati. Gràcies a tots i a totes els que heu col·laborat aquest curs amb l’escola i a tota la Comunitat Educativa per fer que els projectes de l’escola puguin seguin endavant!

PROJECTE INTERDISCIPLINARI

Aquesta és la setmana del Projecte Interdisciplinari. Ens trobareu a les classes feinejant amb els mapes, d’excursió als serveis del poble, visitant oficis, voltant per aquí i per allà, fent activitats esportives, una mica de tot.

Trobareu el resum de les nostres activitats a la columna dreta, clicant l’escut i escollint el cicle que voleu visualitzar!

Visita a a bibioteca de 4tA

Els alumnes de 4t A hem anat aquest matí a la biblioteca de Maçanet. La Tània ens ha preparat una gimcana per grups i ens ho hem passat d’allò més bé contestant i buscant informació per tota la biblioteca.