LLIBRES

Us recordem que des d’avui fins el 30 de juliol s’obre el període de reserva ONLINE dels llibres. L’AMPA us podrà donar un cop de mà entre el 23 i el 27 de 17:30 a 19:30. Heu de demanar hora per WAPP al 644311033 i 620077438. Per a qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb aquests números. Gràcies i molt bon estiu!

DEURES DE SISÈ

Tots els alumnes i les alumnes de sisè han de fer aquests deures: (a les entrevistes els tutors i tutores us explicaran quins ha de fer cada alumne/a).

Que tingueu un bon estiu i que treballeu força!

PLENARI I DINAR DE FINAL DE CURS

REUNIÓ DE PLENARI DE LA COMUNITAT, DINAR DE FINAL DE CURS I FESTA DE L’ESCUMA

Com cada curs abans del dinar de final de curs fem la sessió del Plenari de la Comunitat d’Aprenentatge on fem la valoració de les activitats del curs.

ACTIVITATS DE LA COMUNITAT:
Participació voluntariat
Projectes
Grups interactius
Biblio-pati
Suports lectura a Cicle inicial i càlcul a 6è.
Temes solidaris varis ( rober, carmanyola, reutilització materials…)
Decoració i ambientació
Gestió de Festes ( Marató solidària TV3, Nadal, Diada de la Pau…)
Voluntariat arranjaments centre ( menjador escolar)
Tertúlies amb famílies

TEMES ESCOLARS

Reunions periòdiques del Consell Escolar ( sis) i temes tractats
Nova AMPA
Es valoren molt positivament tots els aspectes de participació però es proposa seguir-hi insistint per tal d’ampliar al màxim la participació i aprofitar els recursos de la Comunitat i fer-los rendir al màxim.

Aquest curs també valorem positivament per al poble i les famílies que costa una mica trobar voluntaris perquè l’atur està baixant dràsticament i la situació de moltes famílies ha millorat molt. Així i tot, seguim tenint col·laboració per a les activitats.