ROSES I LLIBRES

Us recordem que per Sant Jordi els alumnes de sisè i l’AMPA vendran roses pels carrers del poble i també que hi haurà parada de llibres a la plaça. Durant aquesta setmana a l’escola farem diverses activitats, els jocs florals, la re-inauguració de la biblioteca, la Marató de contes. La Jornada de Portes Obertes d’aquest any serà el Divendres 27 a la tarda. Us hi esperem!

FESTIVAL DE SANT JORDI

Aquest any el festival de Sant Jordi serà, com sempre, al pavelló. El divendres 27 d’abril a les 9 del matí. Aquest curs hi trobareu un espectacle que porta per nom “De 10 en 10” i que està basat en la història de la música al segle XX. L’espectacle està ofert per “SJRadio Station” amb un patrocinador que ha vingut del futur “OXIACTION WHITE SPLENDOR”, l’exuberància cromàtica. Stop a les taques amb “OXIACTION WHITE SPLENDOR”!

EMPRENEDURIA 2018

Què passa quan vull fer la meva empresa? Quines despeses tindré? Com m’organitzo? D’on trec els diners? I els clients?… Xerrada molt interessant i plena de números!!! (clica el títol per a engrandir)

COMENÇA EL TERCER TRIMESTRE

Tot és a punt per viure una primavera intensa i amb molta feina. Som al trimestre del festival de Sant Jordi, de sortides i colònies a algunes classes. També som a les portes de les proves de competències bàsiques i també algunes mestres tindran examens. Acabarem la formació d’Educació Emocional, farem la representació del Cantània a l’Auditori i la Jornada de Portes Obertes. Molta feina per acabar tot el que tenim programat. Ànims i a treballar fort!