A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

Comissió de patis del Guerau!

Divendres a la tarda i dissabte al matí, la Comissió de patis de l’Escola ens hem trobat per iniciar la primera fase del projecte de millora de patis del Guerau de Liost.

Pares, mares, mestres, avis, àvies, nens, nenes hem treballat de valent!

També hem aprofitat per fer un berenar i un esmorzar tots junts!

Aquest projecte és possible gràcies a la col·laboració de l’AMPA, de l’Escola i de l’Ajuntament i preveiem que tindrà 4 fases.

Ben aviat tindrem un pati ben bonic!

Gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració!

Informacions diverses

Benvolgudes famílies,

A l’apartat “menú” / “documents” trobareu les presentacions de les reunions de famílies.

Us recordem que les classes comencen el dimecres 12 de setembre a les 9:00.

Els alumnes d’infantil hauran d’anar a les aules, els alumnes de primària hauran d’anar al pati.

Bon inici de curs!!!

REUNIONS INICI DE CURS 2018-2019

El proper mes de setembre, abans d’iniciar les classes, es duran a terme les reunions d’inici de curs.
En aquests espais de trobada Família – Escola coneixereu el tutor/a del vostre fill/a i us informarem del funcionament dels diferents nivells, així com d’altres aspectes organitzatius del curs.

Us passem les dates previstes, per tal que us pugueu organitzar amb temps:

– dimarts 4 de setembre: P3 (infantil) a les 9:00 al menjador.
– dimarts 4 de setembre: P4 (infantil) a les 9:30 al sala polivalent.
– dimarts 4 de setembre: P5 (infantil) a les 9:45 al menjador.
– dimecres 5 de setembre: 3r (primària) a les 9:00 al menjador.
– dimecres 5 de setembre: 4t (primària) a les 9:30 a la sala polivalent.
– dijous 6 de setembre: 2n (primària) a les 9:00 al menjador.
– dijous 6 de setembre: 5è (primària) a les 9:00 a l’aula de 5èA.
– dijous 6 de setembre: 1r (primària) a les 9:15 a la sala polivalent
– dijous 6 de setembre: 6è (primària) a les 9:15 a l’aula de 6èA.

Us recordem que en aquestes reunions NO hi poden venir infants. NO hi haurà servei d’acollida.

Exposició de la Setmana Cultural

“LES CARES DEL MÓN” a Infantil

A infantil tots els nens i nenes ens hem barrejat i hem fet uns tallers ben originals, vuit en total. Hem fet cares amb menjar, amb retalls de revistes, hem jugat amb el dau de les emocions i també les hem representat, hem confegit les cares de les emoticones, hem fet Pop Art amb la foto de la nostra cara,  modelatge amb fang de cares i fins i tot les hem dibuixat i ens hem maquillat de l’animal, heroi o heroïna que més ens agrada.

MIREU A L’ÀLBUM TOOOOT EL QUE HEM FET,  DIVERTINT-NOS !

SETMANA CULTURAL “CARES DEL MÓN”

JORNADA ESPORTIVA 6è

Hola famílies!!!!

Divendres passat els nens i nenes de 6è vam gaudir d’una fantàstica jornada esportiva al Pavelló Municipal d’Esports de les Franqueses. Ens vam trobar els grups de 6è de totes les escoles de Primària del municipi i vam participar tots plegats practicant esports com el futbol, el bàsquet, el bàdminton i el pàdel entre d’altres.

Ens ho vam passar genial!!! Gaudiu de les imatges!!!!

FES CLIC A LA IMATGE

TALLER MANGA

Durant la setmana cultural, a Bloc Grans, hem realitzat un tastet del dibuix de còmic japonès, conegut també com a manga.

Si cliqueu AQUÍ o damunt la imatge podreu accedir a la webquest que hem preparat on hi trobareu els materials i recursos utilitzats i un recull de fotos i vídeos dels artistes del Guerau.

Molt bona feina!

EL REI QUE NO REIA.

DIJOUS 31 DE MAIG I 1 DE JUNY, ELS NENS I NENES DE 3r ENS PRESENTEN L’OBRA ” EL REI QUE NO REIA”.
LLOC: AUDITORI DE BELLAVISTA.
HORA: 15’15.
ENTRADA LLIURE.
US ESPEREM!

ÚLTIM TALLER DE BIBLIOTECA-CURS 2017-2018

AQUEST DIVENDRES 25 DE MAIG VAM GAUDIR DEL NOSTRE ÚLTIM TALLER DE BIBLIOTECA.
VAM ATRAPAR SOMNIS I UN BON GRAPAT DE MARIETES ENS VAN CONQUISTAR.

ASSAIG DE LA CANTATA MUNICIPAL

Avui dijous, els nens i les nenes de 2n de totes les escoles de Les Franqueses del Vallès ens hem trobat per fer un assaig general de la cantata municipal “El Follet Valent”.

Hem cantat molt bé i hem escoltat instruments com el piano, la bateria, la flauta travessera, el baix elèctric i el clarinet.

Moltes gràcies a tothom!

Fins diumenge!

CONTES A LA BIBLIOTECA.

ACOMIADEM EL NOSTRE TALLER DE CONTES I AQUEST CURS AMB UNA DIVERTIDA I ENTRETINGUDA HORA DEL CONTE.
GRÀCIES, RAFI!