A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

ASSAIG DE LA CANTATA MUNICIPAL

Avui dijous, els nens i les nenes de 2n de totes les escoles de Les Franqueses del Vallès ens hem trobat per fer un assaig general de la cantata municipal “El Follet Valent”.

Hem cantat molt bé i hem escoltat instruments com el piano, la bateria, la flauta travessera, el baix elèctric i el clarinet.

Moltes gràcies a tothom!

Fins diumenge!

CONTES A LA BIBLIOTECA.

ACOMIADEM EL NOSTRE TALLER DE CONTES I AQUEST CURS AMB UNA DIVERTIDA I ENTRETINGUDA HORA DEL CONTE.
GRÀCIES, RAFI!

JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA 2018

Aquest matí hem assistit a la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya (que s’ha dut a terme a Mataró) acompanyant l’alumna Carla Casellas de 6èA.

Havia quedat finalista dels Serveis Territorials Maresme – Vallès Oriental. Amb el seu relat titulat “Una nova vida”, ha estat seleccionada per anar a la final de Catalunya que es durà a terme a Barcelona el proper 16 de juny!

Ha estat un acte molt emotiu!

Moltes felicitats Carla!

SANT JORDI 2018

Fa  només uns dies que va acabar Sant Jordi i ja estem comptan els dies perquè arribi el 23 d’abril de 2019.

TALLERS A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

EL NOSTRE ÚLTIM TALLER ES POT RESUMIR EN DUES PARAULES I UN GRAPADET DE FOTOS …       “DOLÇ I DIVERTIT”.

Mostra literària Sant Jordi 2018

Aquesta tarda tot l’alumnat de l’Escola ha participat a la mostra literària de Sant Jordi. Durant l’acte han exposat els diferents treballs duts a terme a les aules.

BONA DIADA!

EXCALIBUR

Ahir els i les alumnes de 5è i 6è vam anar al teatre de Bellavista a veure l’obra en anglès Excalibur, interpretada per la companyia Theatre4schools. L’obra va començar amb l’ària O Fortuna, de la cantata Carmina Burana, del compositor Carl Orff i, sens dubte, va ajudar a que la intriga i el suspens quedés assegurat. A la darrera part, uns alumnes voluntaris van sortir a l’escenari per tal de col·laborar amb els actors. Vam passar una molt bona estona!

CLIQUEU AQUÍ O A LA IMATGE PER VEURE LES FOTOS

Us deixem també un vídeo amb el fragment d’un concert dirigit per André Rieu en la que podreu escoltar l’ària O Fortuna. Esperem que us agradi!

P5 A i B EASTER ACTIVITY

Després del Carnestoltes ha arribat la Pasqua i la Primavera. Nenes i nens de P5 hem vist el vídeo “Peppas’s Easter Egg Hunt. Després hem sortit al pati per buscar els chocolate eggs que ens ha deixat l’Easter Bunny. I per últim hem fet una activitat on comptaven els ous de cada color que hem trobat per després passar els resultats a una gràfica. El divendres vam repartir  els ous que vam trobar a les tutores per menajr-los amb la mona. També els en van portar per P4 Marietes i Abelles que havien treballat la Pasqua, Easter, dilluns a la classe d’anglès.

Si cliqueu sobre la primera imatge veureu l’àlbum de fotos dels vostres fills i filles fent l’activitat. En ho vam passar genial! Podreu visionar el capítol de Peppa pig clicant sobre la segona imatge. I per últim podreu saber més sobre la relació entre la Pasqua, els conill i els ous clicant la tercera imatge l’Easter bunny. Gaudiu-ne molt!

GREASE 2018

Esperem que el dilluns i el dimecres passat us ho passéssiu molt bé veient el musical de Grease dels alumnes de 6è.

Nosaltres vam gaudir a dalt l’escenari i us volíem agrair la vostra ajuda i paciència.

Us deixem amb algunes fotografies de les actuacions i aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances de Setmana Santa.

FES CLIC A LA FOTO

L’HORA DEL CONTE

DIVENDRES PASSAT VAN GAUDIR  D’UNA NOVA HORA DEL CONTE.
VA SER UN ÈXIT TOTAL D’ASSISTÈNCIA, PARTICIPACIÓ I IMPLICACIÓ.
LI DONEM LES GRÀCIES A SONIA, LA NOSTRA CONTACONTES EN AQUESTA OCASIÓ.

Certamen de lectura en veu alta

Ahir dimarts dia 6 de març, en Marc Puertas i l’Emily Ortega, alumnes de la nostra escola, van participar en el XIV Certamen de lectura en veu alta de Catalunya. El Certamen va tenir lloc a la localitat de Mollet Del Vallès, a l’escola Joan Abelló i van participar escoles i també instituts del Vallès Oriental. Va ser una experiència molt enriquidora per tots dos i ho van fer molt bé. Felicitats nois!

Cliqueu la imatge per veure les fotografies!

TALLER DEL CONTE.

QUINA MILLOR MANERA PER PASSAR EL FRED, QUE VINDRE A  LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA PER  ESCOLTAR UN CONTE.
US ESPEREM EL DIVENDRES.
ATENCIÓ! EN ACABAR EL CONTE FAREM UNA BONICA MANUALITAT PER PORTAR A CASA (imprescindible portar caixa de sabates)