SANT JORDI 2024

El passat dimarts 23 d’abril els nens i nenes de l’escola Guerau de Liost vam celebrar la Diada de Sant Jordi.

Al llarg del dia vam fer diferents activitats.

Els nens i nenes d’I4 i I5 van anar a la plaça de l’Espolsada a veure un espectacle. Mentre els d’I3 explicaven la llegenda de Sant Jordi i feien danses a l’aula.

Els infants de primària, vam rebre la visita d’un il·lustrador, en Lluís Sala. Ens va explicar quina és la seva tasca i vam viure en directe com és el procés de creació d’un còmic.

Alguns grups van fer un taller de Sant Jordi.

A la tarda vam fer entrega de premis dels Jocs Florals i vam conèixer per primera vegada la geganta de l’escola, “la Gueraueta”.

FOTOS DE LA DIADA