L’alumnat de quart de primària de l’Escola Guerau de Liost destaca al programa de l’Infovallès amb el seu projecte d’emprenedoria CUEME

Els alumnes de quart de primària han fet un pas audaç cap al món de l’emprenedoria, i els resultats ja són evidents. Recentment, van tenir l’oportunitat de compartir la seva iniciativa en el programa de l’Infovallès, fent palès el seu projecte d’emprenedoria anomenat CUEME. Amb això, l’escola s’ha convertit en un referent a Les Franqueses del Vallès.

El projecte CUEME no només és una mostra del talent i la creativitat dels estudiants, sinó també de la filosofia educativa innovadora que impulsa l’Escola Guerau de Liost. Aquesta iniciativa destaca la importància de fomentar l’esperit emprenedor des de les edats més primerenques i posa de manifest que amb orientació i suport adequats, els nens poden fer realitat grans idees.

La culminació d’aquest emocionant projecte serà la parada de la cooperativa COOPGO, creada pels mateixos alumnes. El pròxim 5 de maig, aplegaran al mercat de Sant Ponç de Les Franqueses del Vallès per oferir una gamma de productes únics i creatius. Des de clauers i porta llapis fins a jocs de taula i imants, cada element ha estat concebut i elaborat amb cura i dedicació pels joves empresaris en potència.

Així doncs, convidem a tots/es a donar suport a aquests joves empresaris visitant la parada de COOPGO el proper diumenge 5 de maig a la fira de St. Ponç de Les Franqueses del Vallès.