PRIMERS DIES DELS ALUMNES DE LES AÇORES A LES NOSTRES ESCOLES

El dilluns dia 22 d’abril, els alumnes i mestres de les Açores van assistir a l’escola Ferrer i  Guàrdia, com a centre escolar del Consorci Erasmus ALASVO.

Després d’esmorzar i veure l’escola, van anar la Tèrmica a la Roca Umbert.  A la tarda, van visitar les instal·lacions esportives del Pavelló de Handbol on els va atendre el primer equip femení.

El dia de Sant Jordi, van anar  a l’escola Mogent de la Roca del Vallès, com a escola del Consorci Erasmus ALASVO.

Van començar el dia a l’Ajuntament de la Roca del Vallès, on l’alcaldessa i la Regidora d’Educació els van fer una recepció, que va consistir en la visualització d’un vídeo sobre la Roca, una conversa, un lliurament d’obsequis i un esmorzar.

Després, van gaudir del concert araART de totes les escoles i l’institut del municipi de la Roca a la plaça Can Torrents, i  van acabar la jornada amb la celebració dels Jocs Florals de l’escola.

Pel que fa al dimecres, tot i totes les participants d’aquest projecte Erasmus, juntament amb els mestres de les Açores i mestres de l’escola Pereanton, els Quatre Vents i Guerau de Liost, van anar a Barcelona a conèixer i explorar la ciutat. Les i els alumnes de les escoles que formen part del Consorci Erasmus ALASVO, van fer de guies turístics i van mostrar i explicar alguns dels monuments i edificis més significatius de la ciutat.

Estan sent dies esplèndids i molt bonics!