Relació Família – Escola

Reunions d’inici del nou curs

Tots els grups fan una reunió a inici de curs, normalment al setembre, on s’explica el funcionament del nivell, les sortides, colònies…i altres informacions rellevants.

Informes d’avaluació

A final del 1r i el 3r trimestre, el centre entrega un informe escrit a tots els alumnes de primària i educació infantil. El 2n trimestre del curs, es realitza una entrevista personalitzada on es tracten temes relacionats amb l’evolució acadèmica i personal de l’alumne, es prenen decisions i acords….

Entrevistes amb la tutoria

Totes les tutories tenen un horari d’entrevistes amb les famílies, els dimarts de 12:30 a 13:30 h. Cal demanar cita prèvia al tutor/a per escrit a l’agenda. Es realitza, com a mínim una entrevista personal al llarg del curs. En cas que la família o l’equip docent ho creguin necessari, poden fer-se’n més.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *