Nous alumnes

Tots els alumnes d’Educació Infantil hauran de portar:

nous alumnes

• Una bossa de roba, amb el nom, per anar i tornar de l’escola, portar l’esmorzar la bata i altres estris que necessitin.
  • Un got de plàstic, amb el nom i cognom marcat a la base amb retolador permanent, esmalt d’ungles, típex…
  • Uns mitjons gruixuts, antilliscants preferiblement, per possar-se’ls a sobre dels mitjons normals i marcats amb el nom i el cognom. Els faran servir a l’activitat de Joc Lliure (sense sabates).
  • Una bata de pintura. Ha de ser ampla i amb mànigues llargues, amb goma als punys i cordada a l’esquena. Podeu utilitzar una camisa vella per confeccionar-la, cosint-li una peça de plàstic a l’interior de la part davantera. Aquesta bata es quedarà a classe.
  • Una bossa amb roba de recanvi (tota marcada), dins d’una capsa de sabates gran, amb el nom i una fotografía a la part del davant.

Pels que es queden a dinar:

• Una bata amb goma, dins d’una bossa de roba (Tot ben marcat amb el nom i cognom).
  • Una pinta  amb el nom i cognoms marcats.
  • Per dormir (només els nens i nenes de P3): un llençol, marcat amb nom i cognom, dins d’una bossa igualment marcada.

Piscina:

Com indicat a la secció “Activitats de l’escola”, cal que portin: banyador, barret de bany, xancletes o sabatilles, barnús, tot ben marcat i dins d’una motxilla.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *