Biblioteca

El projecte de Biblioteques Escolars (PUNTEDU) i Biblioteques Escolars de Cornellà (BEC) tenen per objectiu potenciar l’ús de la biblioteca com a espai de suport a la promoció de la lectura, d’accés a la informació, la recerca i la innovació en el context escolar.
Des de la nostra escola, fomentem el gust per la lectura amb la potenciació de l’ús de la Biblioteca Escolar que té ja més de 4500 títols:

– Facilitem el préstec de llibres, obrim la biblioteca en horari extraescolar i alguns dies a l’hora d’esbarjo.

– Dediquem 30 minuts diaris a la lectura.

– Participem en el Concurs Català de Lectura en Veu Alta.

– Potenciem la visita d’il·lustradors i autors a les aules.

– Tenim un Pla de Lectura de Centre que recull totes les accions que es fan relacionades amb la lectura i que vetlla per millorar any rere any, organitzem Jocs Florals.

Intentem que el llibre i la lectura formin part de la realitat quotidiana del centre.