Qui som

L’Escola Dolors Almeda es troba al barri d’Almeda, a Cornellà de Llobregat.

L’escola forma part de la història del barri, aviat farà 60 anys, ambdós han crescut plegats,s’han transformat alhora.
Actualment som un centre de doble línia amb 433 alumnes matriculats. El nivell social i cultural de les famílies és divers i aquesta diversitat creiem que ens comporta beneficis a tots i totes.
Així com fins fa pocs anys l’alumnat era principalment autòcton i del barri, cada cop més ens arriben nens i nenes d’altres zones de la ciutat atrets pel nostre projecte educatiu.

L’objectiu primer i fonamental de la nostra escola és el de proporcionar a les nenes i els nens una formació plena que desenvolupi al màxim les possibilitats individuals de cada infant i fomenti l’educació humana i social.
Volem que els infants trobin en l’escola un entorn que respecti la seva diversitat i motivador per assolir aprenentatges. Volem formar nens i nenes amb valors per col·laborar, junt amb les famílies, a què siguin en un futur ciutadans i ciutadanes implicats i implicades en la societat i amb capacitat d’actuar: infants crítics, creatius, autònoms, reflexius, competents, sociables, responsables i respectuosos.
Busquem el màxim d’excel·lència educativa sense renunciar als nous corrents metodològics. Volem que els infants trobin estímuls i respostes en el seu dia a dia que els omplin de felicitat.