DOS ALUMNES DE 6è PARTICIPEN A LA FASE FINAL DEL CONCURS “FEM MATES”

L’ALUMNA DE 6è CLÀUDIA BOSCH HA QUEDAT SEGONA CLASSIFICADA A LA FASE FINAL DE CONCURS DE MATEMÀTIQUES “FEM MATES”

El passat dissabte 5 de maig, dos alumnes de 6è van participar a la fase final del concurs FEM MATEMÀTIQUES.

L’activitat va tenir lloc a l’Institut Samuel Gili i Gaya de Lleida. La jornada va començar amb les proves individuals, tot seguit es van portar a terme uns jocs matemàtics. Mentrestant famílies i professors van poder gaudir d’unes visites guiades per la ciutat.

A la tarda es van fer proves per equips i l’acte de cloenda que va  començar amb el concert de música que van oferir els mateixos alumnes de l’Institut. Tot seguit els parlaments i finalment els repartiments de premis. En Guillem i la Clàudia van aconseguir passar-s’ho molt bé tot jugant amb les matemàtiques i van aconseguir tenir uns molt bons resultats.

La Clàudia ha quedat en segon lloc de la seva categoria i participarà a finals de juny a la fase estatal a Melilla.

Moltes felicitats!!!

ARTICLE