MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Aquest any el Tió ens havia preparat una bona sorpresa! Vam fer una divertida recerca amb jocs de pistes i diferents troballes relacionades amb el Nadal i el Tió. Finalment, després de buscar per tot el poble vam trobar el nostre estimat tió.
Avui els alumnes i les alumnes de Cicle Superior ens expliquen a ràdio quines coses els ha agradat més fer durant les vacances de Nadal.
Escolteu-los i descobrireu què és allò que tant els ha agradat!
El dissabte dia 9 de gener a la matinada va començar a nevar a Verdú. Es va allargar fins al dilluns dia 11 de gener. Tot i que, en alguns moments queia aigua neu o no feia res, la neu es va quedar amb ganes pels carrers i encara ara n’hi ha.
Nosaltres, de la quantitat de neu que hi havia a l’entrada de Verdú, dilluns no vam poder anar al col·legi perquè els professors i les professores no podien arribar al poble. El dimarts ja vam poder anar a l’escola. L’endemà, dimecres dia 13, vam aprofitar la neu per fer una guerra. Va ser molt divertit però també vam acabar bastant xops.
Com a conclusió, podem dir que ens agradaria que nevés més sovint. Que sigués un poble de muntanya i que tingués pistes d’esquí. Ah… i que nevés fins l’estiu. ENS ENCANTA LA NEU!
Els reis, com cada any, ens han portat sorpreses, il·lusions i regals. Han repartit presents per tots els cicles; des dels més petits fins als més grans.
Aquest any, tot i les diverses dificultats, no ens han deixat indiferents. Han estat molt generosos, ja que ens han portat regals a l’Escola Jardí de Verdú, a l’AMPA i també a la ZER Guicivervi.
Alguns d’aquests regals són per les aules (Picotins, Infantil, C. Inicial, C. Mitjà i C. Superior): jocs didàctics, cooperatius i d’aprenentatge lingüístic i/o matemàtic. Altres han estat més individualitzats, és a dir, un detall per a cada un dels alumnes i les alumnes.
Realment, estem molt contents i contentes d’haver rebut els reis mags. Nosaltres des de l’Escola Jardí de Verdú els hi enviem un fort somriure i alegria.
A les fotografies que es mostren a continuació veuran que estem molt feliços/es gaudint d’allò que ens han portat.
Fotografies dels regals de l’Escola Jardí de Verdú:
Fotografies dels regals de l’AMPA:
Els i les alumnes de Cicle Superior de l’escola Ramon Perelló van assajar la cançó “Serem més forts” de la Marató 2020 pel concert de Nadal d’aquest any. Ho feien tan genial que vam voler fer un videoclip per poder-lo compartir amb tots vosaltres.
Tenim una colla d’artistes a l’escola! Esperem que gaudiu del vídeo i que passeu unes bones festes!
Aquestes últimes setmanes abans de marxar de vacances han sigut molt intenses i plenes de bons moments a Ciutadilla.
El dia 1 de desembre vam començar el nostre particular calendari d’advent, aquest any més especial que mai, ja que els paperets que obríem cada dia els van fer els i les alumnes de la classe dels grans. Cada dia hi havia un joc per jugar plegats, una cançó que cantar i fins i tot algun missatge bonic per algun company o mestra que aquest any no estan amb nosaltres. Va ser molt bonic poder començar els dies compartint moments amb tota l’escola.
A més a més, aquest any hem estat rebent una visita molt especial, directament des del Pol Nord! Va aparèixer el primer dia de desembre i ha estat jugant amb nosaltres tot el mes. Cada matí el primer que fèiem era buscar on estava amagat, ja que cada dia apareixia en algun racó diferent de l’escola. Amb els seus poders màgics, cada nit tornava a casa seva, al Pol Nord, per explicar al Pare Noel tot el que havíem estat fent a l’escola! Ha estat molt divertit tenir-lo amb nosaltres i esperem que ens torni a visitar l’any que ve.
Hem acabat el mes de la millor manera possible, va venir la Fina, la mare del Roger, a fer-nos un taller molt nadalenc. Va venir a l’escola ben carregada de rames, fulles, herbes de tota mena, purpurina, cordills i moltes ganes! I amb la seva ajuda i tota l’energia dels nens i les nenes de l’escola, vam fer uns ramets de la sort preciosos. Tant de bo haguéssiu pogut olorar la classe, feia una olor a Nadal… màgica! Moltíssimes gràcies Fina per fer-ho possible.
Amb tot això ens ha passat el mes volant i ara toca descansar i carregar energies. Molt bones festes a tots i totes, que encara que aquest any siguin diferents, no deixen de ser ben especials.
Us deixem amb les fotos de tots aquests moments clicant a la següent imatge: