MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Per acabar el projecte del cos hem fet un últim experiment, construint un aparell respiratori molt senzill que respira de veritat! Voleu saber com? Doncs us ho expliquem a continuació…
Els i les alumnes de cicle superior de Verdú, el divendres de la setmana passada, aprofitant el bon temps que feia, vam sortir a fer una bona caminada fins a un raconet del nostre entorn on ja havíem anat el dia de la bicicletada i vam demanar de tornar-hi. I així ho hem fet. Allí vam esmorzar i després vam fer un joc de pistes on finalment vam aconseguir una recompensa. Gràcies a aquesta recompensa podem triar on volem anar la propera caminada! Esperem que no tardi gaire a tornar el bon temps, que ja tenim ganes de repetir!
Aquesta setmana hem començat a treballar Carnestoltes i ens ho estem passant molt bé! Avui a la sessió de llum hem fet racons de Carnaval. Hem experimentat amb taules de llum amb diferents propostes sensorials, hem fet racons de llum fosca on hem manipulat material amb fluorescència i també hem fet jocs amb l’ordenador.
Aquesta estona de racons ens aporta molta calma i és una proposta motivadora pels nostres infants que ens ajuda a fer relacions i connexions amb el que estem treballant a l’aula.
A la classe d’infantil de Verdú ha arribat el moment d’agafar la nostra càmera i fer de reporters i reporteres. Aquest curs serà diferent, ja ho veureu…
Aquí us deixem un petit vídeo del que vam fer i gaudir el curs passat.
Esperem que us agradi molt.
Malauradament la classe de Cicle Mitjà de l’Escola Jardí de Verdú haurem d’estar uns dies a casa. Tot i això, no deixarem de treballar i veure’ns.
Com ja vam fer el curs passat aprofitarem les noves tecnologies per fer videotrucades i parlar entre nosaltres. També farem ús d’altres serveis com el portal Moodle per treballar les assignatures corresponents.
Mireu que guapos i guapes hem quedat a la fotografia:

Aquest segon trimestre hem començat a treballar amb el “micro:bit” (és una petita targeta programable dissenyada per aprendre a programar de manera fàcil i divertida), i estem fent coses xulíssimes. Hem après a programar el “microbit” per fer una mascota, també hem construït una cistella de bàsquet i fins i tot hem fet un contador de passes! Us mantindrem informats dels nostres pròxims invents, mentrestant podeu donar un cop d’ull a les fotografies. (cliqueu damunt de la targeta per veure les fotografies) 💻🔝

