MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Els dies 26 de novembre i 17 de desembre els alumnes de cicle mitja i cicle superior vam visitar el poble amb la guia de l’Albert i el Sebastià. Ens van explicar moltes coses i vam poder aprendre molt sobre el nostre poble.
Vam saber que a sota de la Plaça Major hi ha el pou de gel, que és on antigament la gent del poble guardava el gel. Vam aprendre que l’església va ser utilitzada com a presó durant la guerra i que les seves esquerdes es deuen a un terratrèmol que es va produir fa molts anys lluny d’aquí. Ens van explicar que fa anys hi va haver una rovinada que es va emportar molts edificis que estaven a prop del riu. També vam veure on estaven situades les antigues escoles que és on estudiaven els nens i les nenes de Guimerà abans que construïssin les actuals als anys 40. Ens van explicar moltes coses més que no us volem dir perquè volem que vingueu aquí a Guimerà a conèixer-les.
Cliqueu damunt de la imatge per veure les fotos de la visita:
L’Albert ha fet ressò de la visita al seu compte d’Instagram @estimoguimera:
Moltes gràcies Albert i Sebastià per la vostra dedicació!! Amb la vostra passió feu possible que les persones puguem conèixer i reviure el passat medieval de la nostra vila.
FELICITATS!! 👏👏👏
Aquest començament d’any ha estat genial!
Els Reis Mags ens han portat un munt de jocs i joguines i a més a més, el cap de setmana abans de començar, el temps ens va regalar molta neu per jugar. Ja ho diu la dita: any de neu, any de béns.
Moltes gràcies!!!
Cliqueu a la fotografia i podreu veure els nostres jocs nous i com gaudim amb la neu!
Aquest any tan diferent, els reis d’orient han volgut tenir un detall especial per tot l’alumnat de la nostra ZER.
Quan vam arribar a les escoles el passat 11 de gener, vam veure que els reis ens havien portat una mascareta de la ZER personalitzada amb el nom. Així, tant mestres com alumnes anem ben equipats. I el que és més important, cadascú té la seva i és impossible perdre-la!
Si voleu veure com ens queden, només heu de clicar damunt la imatge.
Ha arribat l’hivern i la nevada d’aquests dies ens ha anat genial per preparar uns racons carregats de màgia que els més petits de l’escola han gaudit moltíssim!
Cada setmana preparem diferents instal·lacions i racons per aprendre a través de l’experimentació, l’observació i la manipulació! Ens ho passem pipa! Mireu les fotos ja que una imatge val més que mil paraules!
Desembre arribava carregat d’il·lusió i de moments molt especials a la nostra escola. S’acabava el trimestre i ho fèiem a ritme de Nadales, poemes, jocs i gimcanes de Nadal, activitats solidàries, intercanvi de postals, amics invisibles…
Malgrat la situació actual que estem vivint, vam voler mantenir la màgia del Nadal i vam aconseguir que els últims dies fossin del tot especials, vam cagar el nostre tió i ens va visitar el patge reial per recollir les nostres cartes.