A Guimerà musiquem el Nadal

Enguany a Guimerà, al no poder reunir a les nostres famílies a l’escola degut a la pandèmia, hem decidit celebrar el festival de Nadal a la Plaça Major del poble. Des del centre neuràlgic de la vila hem cantat nadales, recitat poemes i ballat amb totes les nostres energies per tal de fer arribar l’esperit nadalenc a tots/es els vilatans de Guimerà.

Sabeu que, aquest any hi ha un pi que decora l’emporxat que hi ha al costat del museu. En diem l’arbre dels desigs perquè, en aquest, cada guimeranenc/a ha penjat una bola amb un desig a dins i ara l’arbre està ple de boles. Al costat de l’arbre és on hem deixat el mural dels tres Reis Mags que hem estat pintant a l’escola aquests últims dies amb tanta il·lusió. Perquè aquest any, més que mai, volem que la màgia del Nadal arribi a Guimerà i a tot el món!

Us desitgem que passeu unes bones Festes de Nadal!

Cantem nadales i caguem el tió a Guimerà

Com ja és tradició el dilluns 21 de desembre vam sortir de l’escola per cantar nadales i acostar la màgia i l’esperit nadalenc als nostres veïns. Vam anar fins a l’ajuntament on l’alcalde i els treballadors municipals ens esperaven per gaudir de les nostres cançons i poemes. Al acabar ens van regalar una bossa amb llaminadures! Seguidament vam anar a Olis Cal Jan on vam continuar cantant i recitant poemes. Mentre cantàvem cançons a la vora de l’arbre ubicat a la plaça Major, vam veure arribar el Pare Noel! Ens va felicitar les festes i ens va explicar que recorria el poble per saber on vivien els nens i nenes. Al restaurant Sant Jordi vam recuperar energies mentre menjàvem xocolata i galetes. Un cop vam arribar a l’escola vam cagar el Tió al que havíem estat alimentant i cuidant els últims dies.

Moltes gràcies als establiments per l’ acollida i a les famílies per fer arribar la màgia del Nadal a tot l’alumnat de l’escola de Guimerà.

 

 

Quina sorpresa! Anem al castell i apareix el Patge! – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Tot l’alumnat de l’Escola Jardí de Verdú ha anat al castell del poble per descobrir quina sorpresa hi havia allí.

Ningú sabia res i de cop i volta ha aparegut el patge! Quina sorpresa! Ha recollit les cartes que tots i totes portàvem preparats. I ha escoltat els nostres desitjos.

Ha estat increïble i molt emocionant.

Ho hem retransmès en directe. Però si no ho heu vist i/o ho voleu tornar a mirar podeu fer-ho:

Atès que la qualitat de la transmissió en directe no era òptima, també us deixem un muntatge de vídeo del mateix acte:

I, també, algunes fotos:

 

Us desitgem molt bones festes!

Sorteig de la Cistella de NADAL 2020 – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Avui, com a tradició a l’Escola Jardí de Verdú, l’AMPA ha sortejat la cistella de Nadal.

Aquesta vegada no heu pogut estar amb tots nosaltres, però us ho hem retransmès en directe. Si no ho heu pogut veure en directe, ho podeu veure a través del següent vídeo:

Moltes gràcies per tot!

Bon Nadal i Feliç 2021

TIÓ A L’ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Com cada any, a l’escola Jardí, tenim entre nosaltres els tions. Aquest any no paraven de donar sorpreses, doncs  el tió dels més petits va caldre buscar-lo, s’amagava, i el de primària, en canvi, va ser ell qui ens va trucar a la porta. Què trapelles son els tions!

Des de la seva arribada a l’escola, els hem estat alimentant d’allò més bé i, de tant menjar, ens van cagar  unes boniques ampolles d’aigua.

Gràcies tió pels regals i per donar-nos tants i tants moments màgics!

Aquí us deixem algunes imatges del tió, esperem que us agradin.