Festival de Nadal 2020. ESCOLA RAMON PERELLÓ

Divendres 18 de desembre al matí, els alumnes de tota l’escola vam anar a la plaça de l’església per celebrar un festival de Nadal una mica atípic. Com cada any l’emoció de cantar nadales i recitar els poemes era present, però aquest any ens faltava l’escalf de les famílies dels nostres infants…Tot i això, ho vam enregistrar en directe perquè poguéssiu gaudir de la representació teatral així com també dels cantaires.  Val a dir que ho van fer genial! Per aquelles famílies que no vau poder veure l’emissió en directe, a continuació us deixem la gravació de l’espectacle, i aquelles que ja l’heu vist, el podeu tornar a veure junt amb els vostres fills/es durant aquestes vacances de Nadal. Esperem que l’any vinent ens puguem reunir tots junts i celebrem la festa de Nadal plegats.

Festival de Nadal 2020 – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Un any més; celebrant i gaudint el Nadal des de l’Escola Jardí de Verdú.

Aquest any ha estat diferent de tota la resta, però no per aquest motiu menys important o menys festiu. Ara bé, us hem trobat molt a faltar a tots i a totes que estiguéssiu de públic al castell amb nosaltres i ens acompanyéssiu a l’actuació que hem fet en directe. Amb tot i això, l’hem emès en directe a través de la plataforma “YouTube” i d’aquesta manera hem pogut saber que, encara que estiguéssiu a la distància, seguíeu estant prop nostre gaudint del festival de la mateixa manera que ho hem fet nosaltres.

Des de l’Escola Jardí de Verdú volem agrair enormement el vostre escalf i estima, que encara que aquest any hagi estat des de la distància l’hem rebut igualment.

També volem agrair a l’AMPA que com sempre ens han muntat un decorat per l’actuació immillorable.

Tot l’equip de mestres de l’Escola Jardí de Verdú us desitgem unes bones Festes de Nadal 2020.

Ahhhh…. i si teniu un moment, entre àpat i àpat durant aquests dies de vacances, i voleu tornar a veure el festival aquí us deixem l’enllaç:

Moltes gràcies per tot famílies!

Racons de matemàtiques a cicle superior

Aquest trimestre els dimarts hem estat fent racons de matemàtiques amb el grup bombolla de cicle superior de l’escola Ramon Perelló. Els racons que hem fet han estat: els laberints, els problemes amb diners, el dòmino d’operacions, el blokus, el rummicub i les piràmides.

Us deixem algunes imatges dels moments viscuts, esperem que us agradin.

Activitats nadalenques a Guimerà

A l’aula d’infantil de l’escola de Guimerà hem fet activitats relacionades amb el Nadal. Hem conegut paraules relacionades amb les tradicions nadalenques tot jugant al “memori”. També hem decorat una bola i un arbre de nadal mentre comptàvem i realitzàvem el traç dels nombres. Amb la safata sensorial amb colors i elements relacionats amb les tradicions d’aquests dies especials hem gaudit manipulant, imaginant, creant… Us deixem un recull de fotos.

 

 

 

 

FEM PSICOMOTRICITAT!

Els nens i nenes d’educació infantil de Ciutadilla hem fet moltes coses a les sessions de psicomotricitat durant el primer trimestre.

Hem fet activitats molt diverses com:

  • Circuits amb material divers (cercles, cons, cordes, cadires, túnels, matalassos, barra d’equilibri, etc.)
  • Diferents racons (xanques, pilotes, matalassos…)
  • Molts jocs amb material divers i amb música.

Aquí teniu algunes fotos!