Els reis arriben a l’escola – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Els reis, com cada any, ens han portat sorpreses, il·lusions i regals. Han repartit presents per tots els cicles; des dels més petits fins als més grans.

Aquest any, tot i les diverses dificultats, no ens han deixat indiferents. Han estat molt generosos, ja que ens han portat regals a l’Escola Jardí de Verdú, a l’AMPA i també a la ZER Guicivervi.

Alguns d’aquests regals són per les aules (Picotins, Infantil, C. Inicial, C. Mitjà i C. Superior): jocs didàctics, cooperatius i d’aprenentatge lingüístic i/o matemàtic. Altres han estat més individualitzats, és a dir, un detall per a cada un dels alumnes i les alumnes.

Realment, estem molt contents i contentes d’haver rebut els reis mags. Nosaltres des de l’Escola Jardí de Verdú els hi enviem un fort somriure i alegria.

A les fotografies que es mostren a continuació veuran que estem molt feliços/es gaudint d’allò que ens han portat.

Fotografies dels regals de l’Escola Jardí de Verdú:

Fotografies dels regals de l’AMPA: