Desembre a l’escola de Ciutadilla

Aquestes últimes setmanes abans de marxar de vacances han sigut molt intenses i plenes de bons moments a Ciutadilla.

El dia 1 de desembre vam començar el nostre particular calendari d’advent, aquest any més especial que mai, ja que els paperets que obríem cada dia els van fer els i les alumnes de la classe dels grans. Cada dia hi havia un joc per jugar plegats, una cançó que cantar i fins i tot algun missatge bonic per algun company o mestra que aquest any no estan amb nosaltres. Va ser molt bonic poder començar els dies compartint moments amb tota l’escola.

A més a més, aquest any hem estat rebent una visita molt especial, directament des del Pol Nord! Va aparèixer el primer dia de desembre i ha estat jugant amb nosaltres tot el mes. Cada matí el primer que fèiem era buscar on estava amagat, ja que cada dia apareixia en algun racó diferent de l’escola. Amb els seus poders màgics, cada nit tornava a casa seva, al Pol Nord, per explicar al Pare Noel tot el que havíem estat fent a l’escola! Ha estat molt divertit tenir-lo amb nosaltres i esperem que ens torni a visitar l’any que ve.

Hem acabat el mes de la millor manera possible, va venir la Fina, la mare del Roger, a fer-nos un taller molt nadalenc. Va venir a l’escola ben carregada de rames, fulles, herbes de tota mena, purpurina, cordills i moltes ganes! I amb la seva ajuda i tota l’energia dels nens i les nenes de l’escola, vam fer uns ramets de la sort preciosos. Tant de bo haguéssiu pogut olorar la classe, feia una olor a Nadal… màgica! Moltíssimes gràcies Fina per fer-ho possible.

Amb tot això ens ha passat el mes volant i ara toca descansar i carregar energies. Molt bones festes a tots i totes, que encara que aquest any siguin diferents, no deixen de ser ben especials.

Us deixem amb les fotos de tots aquests moments clicant a la següent imatge: