Qui ha dit fred?! – CS – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (13-01-2021)

El dissabte dia 9 de gener a la matinada va començar a nevar a Verdú. Es va allargar fins al dilluns dia 11 de gener. Tot i que, en alguns moments queia aigua neu o no feia res, la neu es va quedar amb ganes pels carrers i encara ara n’hi ha.

Nosaltres, de la quantitat de neu que hi havia a l’entrada de Verdú, dilluns no vam poder anar al col·legi perquè els professors i les professores no podien arribar al poble. El dimarts ja vam poder anar a l’escola. L’endemà, dimecres dia 13, vam aprofitar la neu per fer una guerra. Va ser molt divertit però també vam acabar bastant xops.

Com a conclusió, podem dir que ens agradaria que nevés més sovint. Que sigués un poble de muntanya i que tingués pistes d’esquí. Ah… i que nevés fins l’estiu. ENS ENCANTA LA NEU!

Prem la fotografia per veure’n més