Preinscripció i matrícula

Preinscripció del curs 2024-2025

Estimades Famílies,

A continuació, us deixem la Informació relativa a la preinscripció en referència al curs 2024 / 2025

DE FORMA

TELEMÀTICA

1- Del dia 6 al 20 de març podreu omplir la sol·licitud de preinscripció de manera telemàtica. Un cop formalitzada obtindreu un resguard de la preinscripció, guardeu-lo i descarregueu-lo a l’ordiandor.

Accés Educació Infantil –> Accés a la sol·licitud telemàtica d’Ed. Infantil

Accés Educació Primària –> Accés a la sol·licitud telemàtica d’Ed. Primària

2- Una vegada dut a terme el procés de preinscripció per l’aplicació i descarregada la sol·licitud, cal enviar el correu a cada un dels centres de la ZER amb els següents documents escanejats o fotografiats (com a document adjunts):

• RESGUARD de la sol·licitud de preinscripció feta.
          • DNI del nen/a (si en té).
          • DNI del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne.
          • Llibre de família (pàgina on surt el nen/a).
          • Fotocopia de la TSI (Targeta Sanitària Individual) del nen/a.

CORREUS DE CONTACTE

Correu Escola El Terrall –> c5001281@xtec.cat

Correu Escola Ramon Gombal –> c5003551@xtec.cat

Correu Escola Sant Bartomeu –> c5001001@xtec.cat

Si tot està correcte, rebreu un correu de l’escola que us especificarà que ho hem rebut correctament.

DE FORMA  PRESENCIAL

Si la vostra família té alguna dificultat en dur a terme la preinscripció, cal contactar dins del període establert enviant un correu electrònic a la seu de la ZER. [Recordeu només per les famílies que no puguin dur a terme l’opció 1]:

634.770.244

c5008066@xtec.cat

Tota la informació la trobareu recollida al portal web del Departament d’Educació.

Feu clic sobre la imatge per entrar-hi

Altres informacions d’interès:

Matrícula del curs 2024-2025

Estimades Famílies,

A continuació, us deixem la Informació relativa a la matrícula en referència al curs 2024 / 2025

La matrícula del curs 2024 – 2025 es durà a terme del 18 al 26 de juny de 2024. (Posteriorment, publicarem la informació relativa a aquest apartat.)