LES INSTITUCIONS A CICLE SUPERIOR

Els alumnes de cicle superior de l’escola El Terrall aquest tercer trimestre han treballat les institucions més properes, per saber com funcionen i com s’organitzen, han visitat l’ajuntament de Castellserà i el Consell Comarcal de l’Urgell, han rebut la visita d’un diputat de la Diputació de Lleida i a més a més han fet juntament amb els alumnes de cicle superior de Penelles i Bellmunt un ple d’investidura.

Fem macedònia!

Continuant amb el projecte dels oficis els nens i nenes d’Ed Infantil des de P1 a P5 hem volgut fer de cuiners.

Vam fer una macedònia de fruites, però primer vam haver de fer la llista de la compra, després vam anar a la plaça a comprar les fruites i aprofitant que a l’hort hi tenim maduixes en vam anar a collir per posar-les també a la macedònia. Un cop a la classe la vam elaborar i a la tarda ens la vam menjar per berenar.

Què bona!!

L’ofici d’apicultor!

Aquest curs a educació infantil estem treballant els oficis. Alguns pares, mares, padrins o padrines ens han vingut a explicar com és la seva feina. Avui a l’escola la Srta. Ester ens ha parlat de la feina d’apicultor/a. Ens ha explicat com arriben les abelles fins l’arna, com es preparen els quadres on les abelles hi faran la mel i com es fa per emportar-se la mel sense que les abelles ens piquin!

Hem pogut veure les eines que utilitzen els apicultors i com van vestits. Ara ja sabem més coses d’un altre ofici, el d’apicultor. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses!
apicultors

Sant Jordi

Dilluns 23 d’abril per la tarda vam celebrar Sant Jordi. Tots els nens i nenes de l’escola vam participar i col.laborar a que la festa fos molt exitosa.
Els més petits de l’escola ens van ballar una cançó. Els d’infantil van recitar un poema molt bonic i també ens van ballar. Els alumnes de la classe dels mitjans ens van representar l’obra de teatre “la Ventafocs va d’aventures”. I els més grans ens van recitar diferents poemes!
Tot seguit, l’Ampa va regalar llibres i contes per a cada curs.
Finalment, l’Ampa va convidar a un berenar molt dolç!
La diada va acabar amb una visita a l’exposició del vestíbul de l’escola, on es va poder veure les diferents activitats que es van fer a l’àrea d’Expressió Artística durant el 2n trimestre.