VIII FIRA ESPORTIVA DEL SOLSONÈS

El dijous 25 d’abril, els infants de 2n, 4t i 6è de la ZER vam participar a la VIII Fira Esportiva del Solsonès. Les activitats es van desenvolupar en tres espais diferents de Solsona: a les diferents places de la ciutat, al pavelló i al parc de la Mina. Cada curs va realitzar diferents activitats relacionades amb l’exercici físic.

Els infants de segon vam anar per tot Solsona i vam fer diversos jocs: saltar a corda, bitlles catalanes, atrapar cons, tres en ratlla, xapes, cursa de pedra, paper i tisora i el mocador. Ens va fer molt bon dia.

Ens ho vam passar molt bé amb els infants de les altres escoles de Solsona i vam fer nous amics.

Joan: “M’ho vaig passar molt bé jugant a atrapar els cons.”

Ona: “El joc que més em va agradar és les xapes.”

Marcel: “Jo no sóc gaire esportista, però l’esmorzar saludable em va encantar.”

Gal·la: “A mi em va agradar molt saltar a corda i fer nous amics.”

Pel que fa als infants de quart, només arribar ens van posar unes polseres, cada una d’un color diferent, que significaven a quin grup anàvem.

Vam anar al Parc de la Mina, i un cop allà vam esmorzar fruita. Els jocs van ser els següents: orientació, el mapa del tresor, un circuit d’esport i el mocador. Ens ho vam passar d’allò més bé, fent activitat física i a la vegada coneixent nens i nenes d’altres escoles de Solsona.

Finalment, els infants de sisè vam realitzar diferents esports a la zona del pavelló. Igual que amb els nostres companys i companyes de 4t, ens van posar una polsera d’un color diferent, i amb ella ens vam poder agrupar en diferents equips amb el/la nostre/a mestre/a de referència. Hi havia vuit estacions diferents: el futbol dins d’un inflable, l’ultimate (un esport que es practica amb frisbee), el futbol tradicional, el bàsquet (ens vam dividir en 2 grups i vam fer partits), el colpbol (és com el futbol però amb les mans), l’hoquei (un esport molt divertit) i el voleibol. A mig matí vam fer una petita aturada per fer un esmorzar saludable. Per acabar, ens vam fer una foto tots junts.

Com que ens va sobrar temps, els tutors de pati vam organitzar uns quants jocs fins que ens van venir a recollir.

Fer activitat física ens aporta molts beneficis per la salut, a més de passar una bona estona amb altres companys i companyes.

L’activitat física i l’esport haurien de formar part de la vida de qualsevol persona.

Un matí diferent però molt entretingut i divertit.

Equip de redacció Escola Aiguadora