Les Jornades Literàries a La Carral

Els dies 22 i 23 de febrer els infants de la ZER vam anar un cop més, a les sempre esperades Jornades Literàries.

Dos dies que es dediquen a treballar i gaudir de diferents activitats relacionades amb la llengua com ara endevinalles, poemes, jocs en anglès. etc..

A més a més ens retrobem amb amics i amigues de totes les escoles i passem moments inolvidables que es queden guardats al nostre cor.

Un dels moments més màgics és el de l’apadrinament on padrins i filloles gaudeixen d’una estoneta plegats explicant històries.

A la tarda ens va visitar la Roser Calafell, una ilustradora molt important que ens va explicar, entre d’altres coses, quines son les persones que es necessiten per fer un llibre.

A més a més ens va fer dibuixos que ens vam poder emportar i fins i tot als més petits els hi va dibuixar un conte!

Un altre moment especial és el del jocs de nit. Aquest any també ens va tocar anar a buscar diferents coses al bosc: pedres lluminoses, caixes amb tresors i alguna mestra trapella que s’havia amagat. Tot això mentre els infants de 3 anys buscaven els titelles amagats per la seva habitació.

A l’endemà tothom es va despertar molt d’hora, abans que sonés la música i vam continuar amb la feina dels tallers.

Per acabar aquests dos dies tan intensos, vam poder veure el vídeo resum de la jornada.

I fins aquí ens acomiadem de companys i companyes, mestres i tota la gent de La Carral, amb la paraula GRÀCIES i esperant les properes Jornades amb moltes ganes.

Equip de redacció: Infants de l’escola de La Coma