Inici de curs!!!!

Benvolgudes famílies,

Després d’aquest calorós estiu el nostre desig és que tots/es l’hàgiu viscut com desitjàveu.

Esperem que aquest nou curs vingui carregat de molta energia, de bons propòsits i, sobretot, de moments per compartir i per crear records més que agradables.

Comentar-vos que el proper dimecres dia 7 de setembre serà el primer dia lectiu, per tant: nois i noies: motxilles a punt, un bon esmorzar i moooltes ganes d’engrescar-vos en nous aprenentatges!

L’horari del primer dia, per tot l’alumnat, serà de 8:15 a 14:45 hores ( hi ha dos patis i que és més que recomanable que els/les vostres fills/es portin esmorzar).

L’entrada i la sortida de tot l’alumnat al centre enguany, com abans de la pandèmia, serà per la porta de la Casa Nova.

Les famílies de l’alumnat de primer esteu convocades a una reunió amb la tutora el proper dilluns dia 5 de setembre a les 11:30 hores. En aquesta coneixereu la tutora dels/les vostres fills/es i l’equip directiu. Se us explicarà el funcionament del centre, de la classe i de la tutoria en general.

A la resta de famílies dels altres cursos se us convocarà més endavant.

Dir-vos que és necessari que el primer dia tot l’alumnat porti un petit estoig (bolígraf blau, llapis, goma…) i una llibreta per prendre notes. Les dues primeres hores es dedicaran a la tutoria i la resta es farà classe normal. Les agendes ja les repartiran els/les tutors/es i el material necessari pel curs també serà especificat al llarg dels primers dies (sobretot no compreu res fins que el professorat ho indiqui, ja que la major part del material està facilitat pel centre).