Principis

El model de centre que potenciem cerca desenvolupar competències per a la vida plena, més que focalitzar l’acció educativa en la transmissió de continguts.

Aconseguir el bo i millor de cada alumne és la màxima que s’identifica amb una educació integral i globalitzada, estructurada en tres àmbits: el cognitiu i acadèmic, l’emocional i el social. El lligam que cohesionarà aquesta visió serà l’assoliment de l’autonomia, entesa com un procés que ha anat construint l’alumne durant el camí recorregut en el centre, i que el prepara per seguir amb èxit els reptes educatius a curt i mitjà termini.

La nostra visió encaixa amb els principis que la OCDE promou com a bàsics per afrontar els reptes de la societat futura. Destaca la centralitat de l’alumne, la naturalesa social del procés d’aprenentatge, el paper determinant de les emocions, l’acceptació de les diferències individuals, la necessitat de l’esforç amb sentit, l’avaluació formativa entesa com a procés d’autoregulació i la necessitat d’establir relacions significatives entre les àrees de coneixement.