Dia Mundial de l’activitat física i Jocs Mediterranis 2018

El proper divendres 6 d’abril a l’hora del pati ens visitarà la mascota dels Jocs del Mediterrani. El motiu de la visita és per celebrar el dia mundial de l’activitat física. És per això que es faran tot un  seguit d’activitats com: partits de basquet 3×3 i de voleibol a la pista exterior, escalada al rocodrom; i teles i badminton dins al gimnàs.

També volem recordar que tenim en el nostre institut l’alumne que va guanyar el concurs per crear la mascota dels jocs, l’Aleix Girona, ara alumne de 3r d’ESO, que en aquell moment estava fent 6è de Primària a l’Escola Abel Ferrater.

Aprofitarem també aquest dia per llegir un manifest.

Us hi esperem a tots sigui de forma activa o passiva en les diferents activitats.